2020年7月17日星期五

17/07/2020 週記

今週組合重創,回報大缩水,特別醫療板塊較高位回調明顯,持股853 1530 海吉亞海普瑞都不太理想,加上重倉的內房股自高位回落,剩得物管叫做好翻D。

講返今個星期watchlist內持股,錄得升幅板塊以內需主導為主,覆蓋行業很廣濶,反而之前熱炒的醫療設備,汔車分銷 ,科網唞緊氣。以個股波幅來計,若能埋單還錄得升幅,值得留意。

先談內需,啤酒 168 291 雙雙錄得接近一成升幅,仲有隻468 紛美都有升幅,科網隻799 上週爆升完今週平收。1044 恒安 颐海都有升。恒安升幅較隻3331 好D,但3331 剛交咗份不錯業績。

另一較強板塊是教育股,大部份都有升幅,667 1890 2001 1765 。

物管今週轉好,6098 3319 6049 都連升兩週,龍頭6098 還曾創新高!工業股(傳統)2338 1157都造好,傳統藥企1093 1177 都錄得升幅。隨著內地劲济轉稳,除內需股外,电力股都偏穩,836 902 2380 。

內地疫情受控,經濟重啟後影院有望逐步開放,隻IMAX CHINA,似乎有見底跡象。旅遊相關的308 都顯著造好,還有1169 ,爆咗一浸。

5 則留言:

  1. 謝金水兄,小弟係重創區同你揮揮手然後返去休養喇。

    回覆刪除
  2. FAI兄邊處重創?我過去兩天都減持咗D股票套現重新部署,特別想建重倉物管等派彩。

    回覆刪除
  3. https://m.zhitongcaijing.com/article/share.html?content_id=319436

    物管分析,下半年排隊上市,板塊應該有得炒。

    回覆刪除
  4. 这篇文章我都有睇,都有些啟發不錯。

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...