2020年10月8日星期四

為自己打氣 雲頂新耀

 剛知派彩,辉立收72.05 ,牛牛收71.5,見D戰友覺得好似冇咩信心,我都出篇文為自己增强信心。

不能單靠吹麻醉自己,也要有D基本野去支持自己的理據。

睇翻招股書,公司目標在十八個月內商業化兩种药,四环素(eravacycline)及抗肿瘤药(sacituzumab gobitecan)。這間公司的亮點被via哥點出後,基本上買這間公司是買將被商業化的抗肿瘤药,也算是暫時皇牌,點解咁講,自己睇via哥篇評論及自己上網做吓功課。簡單講这隻药主要暫時是治療mTNBC最佳药物之一。mTNBC是轉移性三陰性乳癌,詳細自己上網查。

剩係想講公司在招股書中披露会用集資得到的兩成约6.26亿商業化sacituzumab, 另用一成半於四環素個隻,間接可推算公司較看重這皇牌,明天開几多唔知,但有信心未來有机会見三位數。

高盛之前做保母隻再鼎,今日出咗份報告即令隻股gap up, 上次再鼎冇買走咗雞,升得小但派得多。

售後服務做到足,近排氣氛冇咁差,明天大媽返來,會唔會落場推埋一份呢,65 至68加一注,62 再加一注。

4 則留言:

  1. 從來未買過醫療器材股或生科b股, 但拿一個小小倉位一試都無壞. 我都係睇中金水兄在文中所指出的原因. 可能我都買一小注雲頂試試.

    回覆刪除
  2. 很有興趣知梁兄為何会關注此股,希望不會再次令你失望。
    有些網友對比再鼎同云顶,大家生意模式所以有望倍升咁話,但投注此股真的要預有死亡機會,因為始終沒有盈利記錄,有別於梁兄一贯投資稳陣的風格。
    利申,我是小白。

    回覆刪除
  3. 我也現金抽了雲頂新耀,可惜不中,哈哈。生物科技股我暫時只持有信達,因為確定性較大,也大機會下半年開始轉虧為盈了,但如果雲頂新耀搏中了,升幅會比信達強的,就如上年未發掘的信達一樣,good luck!

    回覆刪除
  4. 多謝粟子兄祝福,1952今天我上市後再增持,希望不会令我失望,現在打新基本上不做孖展很難有機會中,息低都有值搏空間。忽然最近留意到很多創新公司都有不錯研究進展,感覺上下年这板塊有機會喪炒,當然先頭部隊是有高瓴加持的港股通新贵,粟子兄有冇睇埋天境?上市後股價走勢几凌厲,高瓴又有参與最近融資。

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...