2021年12月31日星期五

港股通週報 年結及金水倉回報總結

今週,港股成交小得可憐,有消息話有走資現象,姑勿論是否有資金離開,港股今年跑輸各大市場巳成事實。

恒指今年埋單計跌一成四左右,金水倉下跌兩成,跑輸恒指六個點。金水倉自年初跑贏恒指後自三月起一路向下並跑輸恒指,除選股出現問題外,最大關鍵是補足出入時機非常不理想。

第一季見資源股升得不錯於第二季建倉,事後睇當然是惨敗收場,最後於第三季清倉資源股,此是今年敗走之一。另今年重倉中原建業,由2.4上市個唚上升個浪以為大茶飯,點知愈炒愈下,最後於1.4至1.8清倉,惨敗六位數! 為何咁有信心建倉期望此股會像綠城管理9979第二,因為當時候此股在市場內第二隻代建管,認為可複製物管的新上市個浪,最後證明强者越強,如有興趣投資9982的股友,可考慮参巧老爺股投資的博客,博主對胡氏及建業系較有瞭解。

今年另外输得較甘的股票還有中國中冶,中冶在年頭升過一噚,個几起步升到3個几,金水在三蚊附近建倉,建倉時機又是不理想,最後於兩蚊附近清倉。

睇開此blog 的戰友都知金水喜歡投資物管股,今年輸的另一股較小有輸在物管873身上,金水投資過的物管中此股是唯一輸得較多的物管。物管公司在第二季在市場中被抛售,最大原因是投資者擔心未來交付的管理面積下降,關連公司會向物管公司抽水等等,都令昔日高確定性付諸流水。最後金水於第四季完全清倉物管,每當物管或內房板塊反彈都有衝動追入,但暫時睇不到內房相關板塊資金鏈有鬆綁現象,未來時否以央企國企為大赢家,咁多隻物管以中海物業表現較亮麗,全年有一倍升幅,6098都要跌一成埋單!

說回港股通監察名單內,今週在低成交下都有几間公司有可觀升幅,包括中藥概念570急升兩成六,同仁堂國药都有不錯升幅。恒大系136 急升兩成八,公用股半日市急抽全週升兩成六,全年都有八成四升幅。
861神州數碼今週升兩成一,今週光伏概念都有回升,1108洛玻升一成,全年升1.1倍,6865福萊特升一成六,但全年只升兩成一。新能源概念除光伏外,綠電及風電皆為大贏家,2380及836都有近兩倍升幅,956、916都有一倍几升幅。

資源股今年一定以煤炭股為贏家,1171及1898都分別升超過一倍及接近一倍升幅。

今年還有一些不起眼但升得不錯的公司:中國建築,中化肥(52%)、308中旅(43%)、香煙中煙華宝及中煙香港都不差、751創維升一倍半、1072升(129%)、航運股如1308升六成七、1368特步在體育板塊中跑赢李寧及安踏,急升233%、1548金斯瑞升兩倍,1811為新能源明星股、劲升5.7倍!科網有汇量科技及創夢天地在科網中較少有!2038富智康都升四成二,2678天虹升五成六,3899中集升1.4倍。

金水倉(31 Dec 2021):
2380
1083
1811
1263
836
2382
3393

大部分股於第四季才建倉!

9 則留言:

  1. 感謝兄台,去年排現如何?

    回覆刪除
  2. 新年快樂,金水兄
    新年新氣象,舊年成績不堪入目!衰係醫療 saas之手,埋單都係負兩成,一直追開你嘅blog,想信自己同你犯嘅係同一個錯誤!好多股份都係高追然後接刀,俾插到周身穿窿🙈例如週期股、新能源、同埋電力股!只恨自己出入的timing冇把握到,犯左老生常談嘅問題!深度檢討中
    來緊2022,一起努力!唔求高回報,但求掹到大神車邊就夠

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝零9兄,不知道你睇我博客有沒有得着,自己覺得回報咁差都唔想寫,不過當逼自己保持觸覺,所以厚面皮繼續,由於操作較差,所以也沒有實時交待交易狀況,大家努力,我都係繼續掹陳兄衫尾。

      刪除
    2. 從你的週記總結可以了解到板塊輪動,方便選股👍
      22年開頭同21年係兩個世界,唔知韭菜要割到幾時先停!港股依家感覺上係為左跌而跌!冇曬章法

      刪除
    3. 其實我都唔敢講包晒所有板塊,因為我都會選擇性揀,希望唔好靠害,你見我倉都知我這几天應傷痕累累。

      刪除
  3. 加油金水兄,我也跟你差不多,共勉之

    回覆刪除
  4. 2021港股市場真的處處地雷,由期下半年

    回覆刪除
  5. 2021年板塊輪動很厲害,兄台出年結未?

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...