2021年12月3日星期五

霉運當頭

有買2380同1337的戰友就明白箇中意思,特別星期四早上,兩行眼淚直頭想噴出來! 先講隻2380,上星期五跌市都抝腰上,連爆几天,跟住星期三晚宣布折讓供股,星期四梗係瞓低但仍企稳供股價上,今天上午抽爆能下午升幅略為收窄,神針話上返四蚊都已經滿意,我當然想再收高多少少。 

隻蛇仔仲荒謬,2.82收你哋手貨,好明顯在大股東心目中個價係咁上下,事後睇馬後炮2.6左右套現,现在怎會用4蚊同你收?相信通過機會應唔細,可惜就算俾返佢計都要輸,我無詳細睇通告未知几時要決定,上週五股價突然由高台跳水可能已有人預先收到風散水(純靠估),金水手貨未定去向,不過多數提前沽返俾佢機會大,這已不是第一次炒燶事件軀動,小注無妨,可惜衰親都不是小注,這是操作上失誤及紀律問題!

今週都係得個惨字,大市再試低位,收水、提早加息,變種……都是大市走弱的原因。經濟日報專欄作家分析恒指服務公司有需要審視納入指數及選股的策略,因為現在指數積弱不能不垢病指數成分股的組合,很多被納入的公司被祝福後都大幅走弱甚至創新低,这批中資股大都受國策的不同程度負面影響或監管,想要指數翻生短期內都無望!

今星期上升板塊較散: 航運/碼頭、內地食品、煤炭、公路股、水務股、基建股、鋼鐵股、電力股、石油股、部分科網股、環保股、綠電概念股、內银股。

數最升幅最劲為電力股(836、1071、2380、902)特別2380及836分別升一成七!其餘都有近一成升幅。

石油股升幅不算劲,大部分升兩至三巴仙,未知是否轉勢,近排開口中,講教育股可吸納即有掉頭插,特別隻667!冠德同昆侖都微升。

綠電相關1072升一成六、風電916、水務股855及371都升,環保光大環境都有升幅;1065天津創業都有升。隻中集安瑞科又上翻十一蚊以上。

資源股鋼鐵、煤炭、首鋼資源都有明顯升幅,最劲隻1171,升一成九!

航運及碼頭股都做好,1919、1199、1308、2866、中外運都有不錯升幅,基建股3311衝上高位,同中國中冶似乎反彈中。

內房部分靠稳,遠洋集團反彈及3900中交建增持,同系綠城服務都有反彈。

內地食品股旺旺、统一、達利同隻味精阜豐都升。

金融股及券商股都靠穩,內銀週初創新低後回升,6030、6066等都有升幅,另海通、銀河及HTSC 都有升幅。

氫能概念隻2338升得几靚,但隻東岳自配股後慢慢陰跌,隻炒轉型的751都有反彈。

市況差整體資金停泊國策股及低增長或生意模式稳定的公司,不排除市底仍要維持低密的時間,似乎不適合配置太多增長股,過策及有強勁現金流的公司。

4 則留言:

  1. 我隻1088 都係沽升淚, 放完第2日即刻出好消息, 似乎毛利率可以大幅攀升, 而且1088同1171都行高派息政策, 睇黎派長期雙位數字的yield都唔出奇, 派息應該唔會差過今年.
    投資就係有贏有輸, 總結經驗反而更重要, 唔好咁快氣餒. 諗下Charles Munger 玩BABA都輸到訓係度, 所以最緊要都係可以有能力take up番, 認真諗下有咩操作上可以係下次做得更好.

    回覆刪除
  2. 兄台多D來留言,感覺上煤炭股在今個月有機面做翻好D。派送來說1088很稳健,但1171爆炸力劲D。
    今年回報咁差,梗係氣餒啦,直頭想封blog,因為都冇咩面寫落去啦,不過又未打算封住。

    回覆刪除
  3. 如果近期回報不理想,會唔會係買得太多中資股呢?
    我知你個組合好分散好多隻股,但以這篇文提及的股票來看,似乎無本地股、外國股票ETF。
    能夠分散投資到不同類型的股票,不會同一時間全部受國策影響。
    例如6號仔,投資在香港和多個國家的公用股,是令組合更穩陣的好股。

    回覆刪除
  4. 多謝兄台意見及留言!原來你有研究開股票etf,最近我也有買隻3132,基本上表現不濟有很多因素影響,基本上若分散風險不買中資股,我相信表現可能會好一點,礙於沒有時間去研究其他市場股票,所以暫時只集中港股。投資一些企業如6號仔其實也是一可行方法,但公用股的回報較增長股慢,當然現在買甚麼都會處於下風及捱價。
    兄台提及的etf 好像平日成交也很疏落,多谢留言及建議!
    有空請多留言及交留。

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...