2022年1月6日星期四

開局不順,組合重創

有睇開金水的倉,都應該知道連續插咗三天,開局四天又被恒指抛離,四天累挫一成一,第二個交易天三大棍殺火電股及碳中和股,基本上犯了嚴重錯誤很早出手撈貨。
組合重創最主要是太側重一個板塊,另一原因是手上的持股皆為上年倍升股,所以殺起上嚟獲利盤可以很多。四天開得咁差逼使金水得兩條路行,調整組合或離場休息,暫時未有打算,不過若不變的話繼續冇底下插機會很大,謝晒皮,真的很傷!

4 則留言:

  1. -7% in 3 days already cut loss

    回覆刪除
  2. 金水兄的每周報好用心機, 支持

    回覆刪除
  3. 談不上用心整理,純用吓excel,不知道對你的投資是否有參考價值。

    回覆刪除
  4. 港女基本上已經殺得好全面,是否真正已經見底又真係難去判斷!只能多觀察幾個交易日再去決定要唔要轉倉!目前睇呢兩日好似向好,希望回d血開心過年

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...