2021年11月27日星期六

Omicron 殺到 震散市

南非新型變種病毒消息一出,環球股市急插,下週港股未知會再插几多。

今週較矚目板塊有教育股、燃氣股、部分中药股、航運股、部分生科股及工業股。

教育板塊今年無差別被洗板,在線教育、成人在職教育、K12 等等都跌,部分教育股炒轉型,但不受政策影響公司相繼交出不錯業績及資金重新關注下近週急劇反彈。667、6169宇華 6068睿見急彈兩成四,2001新高教彈一成,1797連續兩週急彈今週再彈兩成二,希望教育1765彈一成,1317彈一成,839中教控股。

中藥概念有几隻企得几稳,719山東、1558東陽,生科股有9997 康基、9966康宁杰瑞連續兩週企稳,金斯瑞都做得不錯。

燃氣股有隻3633中裕燃氣、1193華潤燃氣都企得稳,工業股隻148建滔及板1888,比亞迪電子285在低位反彈不少,仲有IGBT概念股3898都升得不錯,553南京熊貓急升兩成五,洛陽玻璃今年累升一倍。

航運股隻太平洋及海豐國際都回升。電子煙相關概念華寶及思摩爾今週都有不錯升幅。

資源股得隻1818得,另中石化煉化連續兩週企稳。




2 則留言:

  1. 教育股好多隻都彈得唔錯,幾乎上都做到倍升股!
    感覺天上星期港股應該唔會有太大波動,如果地震嘅話估計係受洗米華事件,賭股洗一洗!話唔定疫苗股,新經濟股會有d起色!但今次新變種帶來嘅影響又唔同於舊年,依家短炒穩陣過長揸🙈

    回覆刪除
  2. 兄台有沒有買教育股,1797同睿見好似不錯。澳門股我覺得影響不會太大,反而我憧憬本地通關股兼有零售概念的。
    今年長短炒都好睇股性, 1211長揸不錯,資源股、綠電不錯但要炒波幅,隻3800極適合炒波幅!
    我都繼續負廿四!

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...