2023年2月3日星期五

迷迷糊

年初開局像氣勢如紅,點知北水一回來就上映賣座電影「滿江紅」,金水過年後都暫時多做多錯!買了3968 賣出6098,但加倉3913同遠洋都冇咩甜頭,這個操作邏輯上有點奇怪,減一部分物管又走去加倉第二隻,這不是金水高追中伏,上星期其實想忍手,覺得北水回應繼續升,點知星期一夾咗一吓就連插几天,上星期買嘅招仔都输8%,神針話齋,高追隨時中伏!應晒,北水回來後內房、物管、內銀、內險都弱,似乎未係時候去搏,未來數週可能有物管盈警,但現在國企及央企都較當炒,越秀服務,中海物業都在高位,批民企就多數見一個月或十天低位。是否追高或去低飛批民企物管就考大家眼光。

暫時睇去年第四季的強勢板塊醫藥及生物板塊未散,今週批醫療設備如沛嘉、啟明、心通都有走勢,值搏率記沛嘉招股價在15蚊附近,心通的招股價也是雙位數,但稳陣計沛嘉以公佈營收顯著增長,另外853微創由低位巳回升不少,基本上生科板塊都唔少得,若想有意外收穫,堆B仔股應該還有很多想像空間。

資源股近排金屬都有升勢,買金、銀、銅、鋁要睇買邊個工業或產業錬相關,電動車業績像不錯,帶動埋一眾概念股都拉上來。

生物醫療中曾提及的生殖相關股今週有睇頭,物別細市值個值升得更多,輔助生育長遠睇應該有作為,一方面人口老化,生育率下降,有可能遲D有機會有更多出台措施,提咗好耐都未買。





2 則留言:

  1. 金水兄 恭喜發財,新年進步
    今年開局都係例牌紅彤彤,是否會持續落去定有唔同嘅表現!今日宣布全面通關但個市都冇動于衷!看不透
    各類b仔股前兩年受集采影響相信依家應該消化得7788,就如師兄所講想象空間頗大。小弟今年都會睇多眼新科技吧

    回覆刪除
  2. 零9兄,都恭祝你個倉直線向上!
    生物科技那批若反彈一倍或以上可睇多几眼,基金買返起唔會死錯,也沒有太大必要捨易取難,那批巳有較理想的盈業額較可取,另醫療設備及醫美像眼耳口鼻都仲炒緊!

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...