2021年9月11日星期六

熟口熟面

近週都係炒個几個板塊:資源、新舊能源、部分科網及生科股。也有一些板塊算是異軍突起,金水純粹個人睇法,如環保股,这個板塊久不久會被炒作,但每次都很短暫,但近週似乎企得几稳,之前走漏咗隻257光大環境,業績後巳一路爆上及巳創新高,還有1257 中國光大綠色及1330綠色動力環保,隻1257上週急升一成七,不知道是否有料到,還有之前被某blogger 吹大的371X, 現價在低位,出業績不差,啱有耐性的投資者坐吓,金水就欠缺這份耐性。

基建几寶無論1800 390 1186上週急升後今週還有動力,仲有水泥相關,2233更創新高,3323連升几週,兩隻皆是blog 友愛股,前者是杜拜梁,後者是神針陳,以前曾買743,不過資源股本身較難炒及進場時間要掌握得好好。還有資源相關的石化股,1033及2883上週急升完今週還有follow thru。

電訊板塊隻京信及長飛都有料到,2342兩週都升超過一成,長飛6869上週升一成三今週再升兩成一。

生物科技有隻9966同泰格都升得不錯。中資金融相關中信建投、中金公司等都連升兩週,內地股市成交暢旺及動作多多,似乎短期可能好過388。

業績好股當然值得跟進,3396聯想控股上週急升三成四後,今週不回吐仲升多八巴仙。

科網相關板塊有隻2400上週急升兩成三,今週再升六巴仙,2013也連升兩週。909連升兩週,上週升一成五,今週再升四巴仙。

教育股似乎築底成功,1797上週急升兩成八,今週再升七巴仙,天立教育上週升一成七,今週再升三巴仙。667中國東方上週急升一成四,今週再升四巴仙。

還有火煱股呷哺及颐海都有反彈勢頭。

2 則留言:

  1. 呢兩日抄左d功課,968同2600!唔知會唔會接左刀,今日d資源股好似俾獲利盤出來了,但愿仲有下一round順風車

    回覆刪除
  2. 我都炒咗神針功课,早上買1258,到今天已冇咗10%,資源真的很難炒,光伏睇勢似仲有得去,新能源很當炒。多謝兄台時常光臨。

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...