2021年7月10日星期六

第三季開局不利

今週星期四埋單唔見800几點,就算昨天彈回二佰几都冇咩用,金水個倉值由高位計巳累跌兩成,全年暫時負七巴仙,基本倉值自五月尾一路倒水向下。

今週港股通較簡單,因為大部份股都錄得顯著跌幅,但也有一些板塊做得不錯,都是跟消費相關:車股;汽車經銷商;餐飲火煱;內地品牌股;另外還有部分有色金屬及新能源股都做得較好。鋰電或電池股都有升幅。

整體較弱的有航運股,醫藥股,特別醫藥股回調都几明顯,早前較理想的生物科技及中藥概念都插得几勁,水花四濺。

內需板塊運動鞋真係劲到,特步、安踏明顯上升,隻李寧平收,隻1234利朗公佈營運數據增長不錯即郁郁吓,現時內地品牌爆發力不可睇少。
車板塊除1211外,吉利平收,但長城及廣汽都有進賬,加上高瓴入股後汽車代理整個板塊都很強,隻隻都係咁上,中升、 和諧、美東及永達都升。唔知今年881有沒有機會見三位股價。
內需還有餐飲海底捞,呷哺,九毛九几隻都有郁,特別隻頤海同海底跌咗咁多個月未知势喘定未。

新能源包括洛陽玻璃及福來特都升得靚,另外電池概念1772及819都有升,氫能189仲跨張,出咗盈喜後單週爆四成几!

資源特別有色個批唔錯3993及2600,宏橋、1208及2899都守得几得几稳,隻3993直頭爆兩成几。
個別板塊有料到還有新意網升近新高,化肥297升兩成三,电子煙華宝升一成,中國軟件升9%,388港交所得政策扶持升近8%。1119創夢天地急升兩成四。

航運得隻598有升幅,中遠海控急插,新能源仲有隻916企稳及金風有得升。

比較特別過往臨近盈喜潮的物管股應是收集期而唔係抛售期,但很多今週都有近5%至一成几跌幅,暫時只能當跟大市走,否则睇錯邊就……。


2 則留言:

  1. 多謝兄台棒埸,兄台睇美股多,恐怕我寫港股對你幫助不太大。

    回覆刪除
  2. 金水兄謝謝你先
    投資風格不同,看看不同訊息都有益

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...