2021年6月11日星期五

港股通週記 新能源爆發

今週,其實是近月指數在區間內波動遊走,非常悶局,找對板塊或能找到動力及突破股可以换來不錯回報,可惜金水觸覺及身手不夠敏銳,最近日日睇住個倉回報,非常不過癮,但自己又懶做功課並不可以有較理想回報也是應該。曾有衝動是否應洗倉或静下來想一想?
今週的板塊以光伏及新能源公司爆升,光伏雙雄6865 968及中廣核,新天綠色及龍源都爆,金水隻1799插到high high, 斯人獨憔悴。

資源股以首鋼資源及石油石化股较强,857創新高,近週及今天巳跑赢大市及财息兼收,有時候可能簡單就是美。煤股及部分有色金屬都低位有反彈。

金水都有D想揼心口,觀察倉內有很多有突破但沒有跟進買入,如三生制药及耐世特,此兩股巳連續多週做好。

航運股又爆,1919及2866都有明顯升幅,1919爆兩成。3877中國船舶租賃升一成二,今年累升六成!2343升9%。

物管股有部分強力反彈,9928 及9983 升超過一成, 2869升7%,綠城服務在二線物管當中增長不算太差,但3316爆升時看官不要忘記,2869有投資3316,不過沽清未金水冇fact check過。但2869投資物管也不是絕對眼光獨到,之前有提及投資中奥到家應該仲蟹緊。

內需股3998下跌9%,6186中國飛鶴跌9%。

醫療板塊6078升9%,生物科技股9966康宁杰瑞升一成九,9969諾诚健華升一成一,2186綠叶制药升6%。853升6%。

科網136恒腾系急挫一成,241阿里健康跌9%, 285跌7%,中手遊及創夢天地也有升幅。科網
升幅最勁是354鴻蒙概念升三成一。

內房股688升7%,1109升3%。

異動股還有1317反彈一成,1766升9%,1211升一成一。

5 則留言:

  1. 6666你點睇
    估值平咗好多
    有增長 龍頭
    可惜阿媽危

    回覆刪除
  2. 不敢大注,風險投資,我自己配股接咗貨現在蟹緊。估值沒有可能这個價。因為所以恒大系都轆晒落嚟,幅幅图都似,也有牛友提及問股東會否啟動回購,我自己覺得若有耐性可以睇定D,雖然我巳上車。同埋若回歸真價值不執笠,起瑪都值12或以上。

    回覆刪除
  3. 關鍵是恒大系的資金鍊會否真的出現問題。

    回覆刪除
  4. 今天巳全數沽出6666,信心不夠,股價横行。

    回覆刪除

晴天也要分手

今週最终清倉6098,可惜仲有3913同6677,夠果斷斬晒就唔駛捱星期中的跌幅。 恒指連跌4天,倉內兩隻收息股相繼創新高後,最後今天都顶唔住,另一隻非持股聯通在績後狂插,今天還砌低9巴仙,很久沒有掂條50天線,不知道會否低表強板塊最後跌?還是個市下试低位的訊號,拭目以待。 電訊...